Встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг
- Подробности
- Категория: Адміністративні послуги
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
20603, Черкаська область, Шполянський район, м. Шпола, вул. Лозуватська, 59, каб. №6 (секретар міської ради ) |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
Щоденно з 8.00 до 17.15 обідня перерва з 1300 до 1400 Вихідні дні: субота, неділя |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги |
(04741) 5-21-14 Веб - сайт: http://shpola-rada.gov.ua/ Електронна адреса:Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України / Акти Кабінету Міністрів України, Акти центральних органів виконавчої влади, Акти місцевих органів виконавчої влади чи/або органів місцевого самоврядування |
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», ст. 17, ст. 20 Закону України «Про захист прав споживачів», п. 13 постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів», наказ Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 08.07.1996 № 369 «Про затвердження Правил роботи дрібнороздрібної торгівельної мережі», п. 1. 7 наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 24.07.2002 №219 «Про затвердження Правил роботи закладів ресторанного господарства»
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
5. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Необхідність рішення для пред'явлення за місцем вимоги |
6. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
заява для юридичних осіб: - копії установчих документів; для фізичних осіб-підприємців: - копія витягу або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, 1. Для стаціонарних та напівстаціонар них об’єктів господарювання: - копія документів про право заявника на використання відповідного об’єкту (свідоцтво про право власності, договір оренди, тощо). 2. Для дрібно роздрібної торгівельної мережі та сфери послуг: - копія паспорту прив’язки тимчасової споруди або відповідний документ, передбачений чинним законодавством. 3. Для сезонної та одноразової лоткової торгівлі: - копія погодження (дозволу) міської СЕС у випадках передбачених чинним законодавством. 4. Для об’єктів вбудованих та прибудованих до житлових будинків з режимом роботи 22.00 – 8.00 год. додатково: - висновок санітарно0епідемілогічної служби про відповідність об’єкта гігієнічним нормативам шумових параметрів. |
7. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
особисто |
8. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
безоплатно |
|
У разі платності: |
|
8.1. |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
Х |
8.2. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
Х |
8.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
Х |
9. |
Строк надання адміністративної послуги |
30 днів |
10. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Відсутність одного або кілька документів з п.6 |
11. |
Результат надання адміністративної послуги |
Рішення |
12. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто |
13. |
Примітка |
|