Встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
Встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг
(назва адміністративної послуги)
Шполянська міська рада
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

 1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

20603, Черкаська область, Шполянський район, м. Шпола,

 вул. Лозуватська, 59, каб. №6

(секретар міської ради )

 2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Щоденно з 8.00 до 17.15 

обідня перерва з 1300 до 1400

Вихідні дні: субота, неділя

 3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

(04741) 5-21-14

 Веб - сайт: http://shpola-rada.gov.ua/

Електронна адреса:Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

 4.

Закони України / Акти Кабінету Міністрів України, Акти центральних органів виконавчої влади, Акти місцевих органів виконавчої влади чи/або органів місцевого самоврядування

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», ст. 17, ст. 20 Закону України «Про захист прав споживачів», п. 13 постанови Кабінету Міністрів України  від 15.06.2006 № 833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів», наказ Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 08.07.1996 № 369 «Про затвердження Правил роботи дрібнороздрібної торгівельної мережі», п. 1. 7 наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 24.07.2002 №219 «Про затвердження Правил роботи закладів ресторанного господарства»

 

Умови отримання адміністративної послуги

5. 

Підстава для одержання адміністративної послуги

Необхідність рішення для пред'явлення за місцем вимоги

 6.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

заява

для юридичних осіб:

- копії установчих документів;

для фізичних осіб-підприємців:

- копія витягу або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,

1. Для стаціонарних та напівстаціонар них об’єктів господарювання:

- копія документів про право заявника на використання відповідного об’єкту (свідоцтво про право власності, договір оренди, тощо).

2. Для дрібно роздрібної торгівельної мережі та сфери послуг:

- копія паспорту прив’язки тимчасової споруди або відповідний документ, передбачений чинним законодавством.

3. Для сезонної та одноразової лоткової торгівлі:

- копія погодження (дозволу) міської СЕС у випадках передбачених чинним законодавством.

4. Для об’єктів вбудованих та прибудованих до житлових будинків з режимом роботи 22.00 – 8.00 год. додатково:

- висновок санітарно0епідемілогічної служби про відповідність об’єкта гігієнічним нормативам шумових параметрів.

 7.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

особисто

 8.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

безоплатно

 

У разі платності:

8.1.

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Х

8.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

Х

8.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

Х

 9.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів                          

 10.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутність одного або кілька документів з п.6

 11.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення

 12.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто

 13.

Примітка